tiistai 26. elokuuta 2014

Niittyjoen kisat, Pahoittelut ja Instagram

Eli aluksi pyydän pahoitteluni suuresti tästä postaustauosta, mutta en oo jaksanut päivitellä.

Instagram. Eli tosiaan olen tehnyt itselleni ja tallilleni Instagram käyttäjän. Käyttäjänä olen Estetalli_Futura
Sinne tulee enemmän päivittelyä :-)

Niittyjoen Syyskisat 2014 !
 Niittyjoen Syyskisat olivat 23.8 , eli lauantaina.
Super mukavaa sakkii ja muutenkin hyvä tunnelma.
Nää oli siis mun ekat kisat. Kisasin luokissa 30cm-40cm,50cm-60cm ja 70cm-80cm. Ratsunani toimi Aryana`s Samba Dancer elikkäs Samba . Ja whiii ! Kyllähän me voittojakin kotiin tuotiin :-)
30cm-40cm 3.sija ja 70cm-80cm 3. Sija . Oon tyytyväinen. Samba meni todella kiltisti ja ei hermoillut sählinkii yhtään.
Mukaan tarttui vielä Atte <3

Kiitos kaikille oli ihan huippu kisat.


Vielä yks juttu, tuntuu ettei kukaan lue näitä mun tekstei ? Ois kiva jos te lukijat edes voisitte johonkin tekstiin kommata jotain.

Atte <3



1 kommentti:

  1. Hienosti pärjäsitte ja ihania ruusukkeita:3 Tsekkaappas mun blogi ;) (jos et löydä tiedoistani annan linkin)

    VastaaPoista