sunnuntai 10. elokuuta 2014

Suruuutisia & Ilouutisia

Kummat ensin kertoisin ? Noh , aloitetaan surullisista.

 En voikkaan osallistua niittyjoen syyskisojen 70cm-80cm luokkaan Mantulla. Sillä Mantu loukkasi jalkansa harjoituksissa. Osallistun siis siihen luokkaan Samballa. Sillä meidän enkka on jo hiipunut 90cm. Ihan parin kuukauden aikana olen vain ylöspäin hiipunut. Muistan hyvin että 2-3kk sitten enkkani oli 60cm :p

Mutta siirrytään ilouutisiin !

Atte , josta tuli yhdessä postauksessa mainittua. Eli Atte muuttaa sittenkin tänne Estetalli Futuraan ! Olen hyvin iloinen että saan Aten tänne laumaa täydentämään. Ja sitten eilis yönä tapahtui jälleen kummia <3 Meidän Mimmuli sai pentuja. Tällä kertaa Mimmi sai vain 5. Viime kerralla 9. Mutta kyllä  Mimmi on jo vanha koira. Ensi vuonna täyttää 8 vuotta. Mimmi on muutenkin ennen meille muuttoa jäänyt auton alle joten onneksi se on kunnossa.
Uusia kuvia ei mulla nyt ole joten laitan pari vanhaa.
Olen ollut jälleen pari päivää sitten kangas kaupassa , mutta laitan vähän myöhemmin postausta siitä. Ja Futuran syysmyyjäiset on pyrähtänyt käyntiin skh-foorumilla. Minut tavoittaa käyttäjä nimellä Janzu.

<- Minä lähdössä naapurin häihin :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti